Dinamiškame elektroninės prekybos pasaulyje efektyvus internetinės parduotuvės valdymas yra labai svarbus siekiant nuolatinio augimo ir pelningumo. KRD.LT specializuojasi teikdama išsamias elektroninės prekybos projektų valdymo paslaugas, skirtas jūsų internetinės parduotuvės veiklos rezultatams pagerinti ir operacijoms supaprastinti. Mūsų atsidavusi ekspertų komanda siekia maksimaliai padidinti jūsų pardavimus, optimizuoti naudotojų patirtį ir užtikrinti, kad jūsų elektroninės prekybos įmonė klestėtų konkurencingoje skaitmeninėje rinkoje!
Ar jūsų elektroninė parduotuvė atneša maksimalią naudą? Efektyvus elektroninių parduotuvių administravimas – tai ne tik kasdienis techninis palaikymas, bet ir strateginis planavimas, padedantis didinti pardavimus ir gerinti klientų patirtį.
Profesionalus el. parduotuvės valdymas užtikrina sklandų prekių ir paslaugų pristatymą klientams, didina pardavimus ir stiprina prekės ženklo reputaciją.
Kodėl verta rinktis profesionalų el. parduotuvės administravimą?
Mūsų teikiamos paslaugos:
Kodėl verta dirbti su mumis?
Tapti patikimu partneriu, padedančiu verslams augti ir klestėti per pažangius ir efektyvius web sprendimus.
Mes teikiame aukščiausios kokybės paslaugas, kurios padeda mūsų klientams pasiekti jų tikslus ir optimizuoti verslo procesus internete.
Padėti verslams pasiekti didesnį efektyvumą ir augimą per inovatyvius sprendimus ir nuolatinį paslaugų tobulinimą.
Klausimai, kurie kyla prieš pradedant naudotis paslaugomis.
Visos mūsų teikiamos paslaugos yra teikiamos paslaugų teikimo sutarties pagrindu, kuri yra neterminuota. Tai reiškia, jeigu, dėl kokių nors priežasčių nenorite tęsti paslaugų pirkimo Jums reikia apie tai pranešti prie 14 d. (Vienintelis, kliento įsipareigojimas).
Taip, visa mūsų bendradarbiavimo metu atskleista informacija išlieka konfidenciali. Paslaugų teikimo sutartyje yra įtraukti punktai apibrėžiantys tai. Klientui pageidaujant, pasirašome atskirą konfidencialumo susitarimą.
Ne, tai visiškai normali praktika tarp daugelio mūsų klientų. Paslaugų teikimo kokybei, tai neturi įtakos.
El. parduotuvių administravimo paslaugos kainuoja nuo 600 €/mėn. Priklausomai nuo:
Parduotuvės dydžio (prekių katalogų apimtis, užsakymų skaičius).
Platformos (Shopify, WooCommerce, Magento ir kt.).
Paslaugų apimties (pvz., techninė pagalba, prekių katalogų atnaujinimas, užsakymų valdymas).
Paprastai užtenka 1–2 darbo dienų, kad būtų sudaryta sutartis ir priskirtas administratorius.
Taip! Galite pasirinkti tik tas paslaugas, kurių jums reikia, pvz.:
Tik prekių katalogų atnaujinimas: nuo 100 €/mėn.
Tik techninė pagalba: nuo 150 €/mėn.
Laiko sutaupymas: Jums nereikia samdyti papildomos personalo ar mokytis techninių niuansų.
Profesionalus požiūris: Jūsų parduotuvę valdo patyrę specialistai.
Sklandus veikimas: Užtikrinamas greitas svetainės veikimas ir saugumas.
Taip! Net ir mažoms įmonėms administravimo paslaugos gali būti labai naudingos, nes leidžia sutelkti dėmesį į verslo plėtrą, o ne techninius klausimus.
Patirtis: Nuo 2015 m. sėkmingai administruojame el. parduotuves.
Rezultatai: 90 % klientų per 6 mėnesius padidina pardavimus bent 30 %.
Individualus požiūris: Kiekvienai parduotuvei – unikali strategija.
Siūlome individualius sprendimus, pritaikytus Jūsų poreikiams, kad galėtumėte maksimaliai išnaudoti interneto teikiamas galimybes.